Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


جهنم من روانی

داریم به سمتی میریم که دیگه خدایی وجود نداره .. فیلم ها وسریال های ماهواره انقدر

شست وشویی مغزی دادند که دیگه کسی خدا رو نمیشناسه ... سکس با دوست

دختر شده عین اب خوردن اخرش باهم ازدواج میکنیم دیگه؟؟ زرشکککککک

هی هی هی اقامون چرا نمیاد.... واقعا ما شیعه هستیم..؟؟ ما شیعه ۱۲امامی هستیم؟؟

بس کو غیرت؟ بس کو عزت نفس؟؟ بیخیال الان بهمون میگن امل.. به دورانی رسیدیم

که تا میخوای از خدا بگی بهت میگن امل

سرسفره دعا میکنیم میگیم خدایا اقا همین جمعه بیاد ولی ۱ دیگه میگه نه انقدر زود

مشکل ما اینه که نمیخوایم اقا بیاد از ته قلب نیست

چون اقا بیاد من دیگه نمیتونم به طور مدرن بیام بیرون

چون اقا بیاد من نمیتونم دوست دخترمو دعوت کنم خونه خالی

چون اقا بیاد من نمیتونم با دوست دخترم لب بگیرم

چون اقا بیاد من نمیتونم ربا بخورم

چون اقا بیاد من نمیتونم فاحشه بشم

چون اقا بیاد نمیتونم سر مردم کلاه بزارم

چون اقا بیاد..............

یکی میگفت شهدا رفتند برا امامشون

ببینید چه جور فکر میکنیم

خدا و پیامبر و خون ریخته شده از سر امام حسین رو

فروختم به ۱ساعت شهوت با دوست دخترم در خونه خالی

بیایم کمی فکر کنیم ومتوسل بشیم امام رضا به خدا کارسازه

دست بکشیم از شهوت .. ما میتونیم خدایی زندگی کنیم این راهی که ما داریم میریم بن بسته

واخرش جهنم. من الان جوان هستم ی زمانی نرسه در پیری از جوانی خودم شرم سار باشم

امیدوارم با توکل کردن به خدا ومتوسل شدن به امام رضا ادم بشیم

بسه خسته شدیم دیگه از این بی حرمتی ها

پس کی میایی؟

و صدایی از اسمان امد هر وقت ادم شدید و قدرش رو بدونید
اللهم عجل لولیک الفرج.
هیچ کس همراه نیست!
"تنهای اول"
دارنده بیشترین مشترکین مدعی انتظار



نظرات شما عزیزان:

M3
ساعت13:31---5 بهمن 1391
خیلی عالی بود!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 14 / 6 / 1391برچسب:,ساعت5:1 PMتوسط mehrnoush | |